prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencera na prodaju i ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj influencera na prodaju i ponašanje potrošača

Zidarić, Nikolina
Veleučilište u Rijeci

Citirajte ovaj rad

Zidarić, N. (2020). Utjecaj influencera na prodaju i ponašanje potrošača (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:490981

Zidarić, Nikolina. "Utjecaj influencera na prodaju i ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:490981

Zidarić, Nikolina. "Utjecaj influencera na prodaju i ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:490981

Zidarić, N. (2020). 'Utjecaj influencera na prodaju i ponašanje potrošača', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 03.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:490981

Zidarić N. Utjecaj influencera na prodaju i ponašanje potrošača [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2020 [pristupljeno 03.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:490981

N. Zidarić, "Utjecaj influencera na prodaju i ponašanje potrošača", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:490981

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.