Lakoseljac, C. (2021). Digitalni marketing u elektroničkoj trgovini (Specijalistički diplomski stručni). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:314077
Lakoseljac, Cris. "Digitalni marketing u elektroničkoj trgovini." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:314077
Lakoseljac, Cris. "Digitalni marketing u elektroničkoj trgovini." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:314077
Lakoseljac, C. (2021). 'Digitalni marketing u elektroničkoj trgovini', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:314077
Lakoseljac C. Digitalni marketing u elektroničkoj trgovini [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:314077
C. Lakoseljac, "Digitalni marketing u elektroničkoj trgovini", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:314077