Štefančić, I. (2022). DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:310162
Štefančić, Ivor. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:310162
Štefančić, Ivor. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:310162
Štefančić, I. (2022). 'DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:310162
Štefančić I. DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2022 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:310162
I. Štefančić, "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:310162