prikaz prve stranice dokumenta MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI

Babaić, Antonio
Veleučilište u Rijeci

Citirajte ovaj rad

Babaić, A. (2023). MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:781983

Babaić, Antonio. "MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:781983

Babaić, Antonio. "MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:781983

Babaić, A. (2023). 'MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 23.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:781983

Babaić A. MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2023 [pristupljeno 23.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:781983

A. Babaić, "MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:781983

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.