Proroković, T. (2024). Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:789164
Proroković, Tomislav. "Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:789164
Proroković, Tomislav. "Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:789164
Proroković, T. (2024). 'Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:789164
Proroković T. Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2024 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:789164
T. Proroković, "Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:789164