Čekada, S. (2016). ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU S OSVRTOM NA „DM – DROGERIE MARKT D. O. O.” (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:009299
Čekada, Sindi. "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU S OSVRTOM NA „DM – DROGERIE MARKT D. O. O.”." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:009299
Čekada, Sindi. "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU S OSVRTOM NA „DM – DROGERIE MARKT D. O. O.”." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:009299
Čekada, S. (2016). 'ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU S OSVRTOM NA „DM – DROGERIE MARKT D. O. O.”', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 16.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:009299
Čekada S. ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU S OSVRTOM NA „DM – DROGERIE MARKT D. O. O.” [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 16.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:009299
S. Čekada, "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU S OSVRTOM NA „DM – DROGERIE MARKT D. O. O.”", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:009299