Peruško, E. (2017). UPORABA INTERNET MARKETINGA KOD TURISTIČKIH TVRTKI U ISTRI (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:229800
Peruško, Eni. "UPORABA INTERNET MARKETINGA KOD TURISTIČKIH TVRTKI U ISTRI." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:229800
Peruško, Eni. "UPORABA INTERNET MARKETINGA KOD TURISTIČKIH TVRTKI U ISTRI." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:229800
Peruško, E. (2017). 'UPORABA INTERNET MARKETINGA KOD TURISTIČKIH TVRTKI U ISTRI', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:229800
Peruško E. UPORABA INTERNET MARKETINGA KOD TURISTIČKIH TVRTKI U ISTRI [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:229800
E. Peruško, "UPORABA INTERNET MARKETINGA KOD TURISTIČKIH TVRTKI U ISTRI", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:229800