završni rad
UTJECAJ GLAZBE NA POTROŠAČE

Nikolina Turkalj (2016)
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad...

Turkalj, N. (2016). UTJECAJ GLAZBE NA POTROŠAČE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:149050

Turkalj, Nikolina. "UTJECAJ GLAZBE NA POTROŠAČE." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:149050

Turkalj, Nikolina. "UTJECAJ GLAZBE NA POTROŠAČE." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:149050

Turkalj, N. (2016). 'UTJECAJ GLAZBE NA POTROŠAČE', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 26.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:149050

Turkalj N. UTJECAJ GLAZBE NA POTROŠAČE [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 26.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:149050

N. Turkalj, "UTJECAJ GLAZBE NA POTROŠAČE", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:149050