završni rad
NEUROMARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA

Maja Rumora (2016)
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad

Rumora, M. (2016). NEUROMARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:249086

Rumora, Maja. "NEUROMARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:249086

Rumora, Maja. "NEUROMARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:249086

Rumora, M. (2016). 'NEUROMARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 19.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:249086

Rumora M. NEUROMARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 19.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:249086

M. Rumora, "NEUROMARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:249086