završni rad
MARKETING MIKS TRGOVAČKOG LANCA ˝DM - Drogerie Markt D.O.O˝

Josip Begić (2016)
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad...

Begić, J. (2016). MARKETING MIKS TRGOVAČKOG LANCA ˝DM - Drogerie Markt D.O.O˝ (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:425216

Begić, Josip. "MARKETING MIKS TRGOVAČKOG LANCA ˝DM - Drogerie Markt D.O.O˝." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:425216

Begić, Josip. "MARKETING MIKS TRGOVAČKOG LANCA ˝DM - Drogerie Markt D.O.O˝." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:425216

Begić, J. (2016). 'MARKETING MIKS TRGOVAČKOG LANCA ˝DM - Drogerie Markt D.O.O˝', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:425216

Begić J. MARKETING MIKS TRGOVAČKOG LANCA ˝DM - Drogerie Markt D.O.O˝ [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:425216

J. Begić, "MARKETING MIKS TRGOVAČKOG LANCA ˝DM - Drogerie Markt D.O.O˝", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:425216