završni rad
NEUROMARKETING

Sara Bažon (2016)
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad...

Bažon, S. (2016). NEUROMARKETING (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:444367

Bažon, Sara. "NEUROMARKETING." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:444367

Bažon, Sara. "NEUROMARKETING." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:444367

Bažon, S. (2016). 'NEUROMARKETING', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 19.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:444367

Bažon S. NEUROMARKETING [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 19.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:444367

S. Bažon, "NEUROMARKETING", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:444367