završni rad
ANALIZA MARKETING OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA „KRAŠ“ D.D.

Elena Šustar (2016)
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad...

Šustar, E. (2016). ANALIZA MARKETING OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA „KRAŠ“ D.D. (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:158560

Šustar, Elena. "ANALIZA MARKETING OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA „KRAŠ“ D.D.." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:158560

Šustar, Elena. "ANALIZA MARKETING OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA „KRAŠ“ D.D.." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:158560

Šustar, E. (2016). 'ANALIZA MARKETING OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA „KRAŠ“ D.D.', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 27.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:158560

Šustar E. ANALIZA MARKETING OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA „KRAŠ“ D.D. [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 27.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:158560

E. Šustar, "ANALIZA MARKETING OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA „KRAŠ“ D.D.", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:158560