Škorić, S. (2017). ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194500
Škorić, Silvana. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194500
Škorić, Silvana. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194500
Škorić, S. (2017). 'ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194500
Škorić S. ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194500
S. Škorić, "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194500