prikaz prve stranice dokumenta ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU

Škorić, Silvana
Veleučilište u Rijeci
Prometni odjel

Citirajte ovaj rad

Škorić, S. (2017). ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194500

Škorić, Silvana. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194500

Škorić, Silvana. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194500

Škorić, S. (2017). 'ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194500

Škorić S. ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194500

S. Škorić, "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194500

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.