Musulin, N. (2016). ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:537242
Musulin, Neda. "ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:537242
Musulin, Neda. "ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:537242
Musulin, N. (2016). 'ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:537242
Musulin N. ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:537242
N. Musulin, "ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:537242