završni rad
KVALITETA USLUGE U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA

Bruno Štefančić (2017)
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad...

Štefančić, B. (2017). KVALITETA USLUGE U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194492

Štefančić, Bruno. "KVALITETA USLUGE U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194492

Štefančić, Bruno. "KVALITETA USLUGE U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194492

Štefančić, B. (2017). 'KVALITETA USLUGE U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194492

Štefančić B. KVALITETA USLUGE U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194492

B. Štefančić, "KVALITETA USLUGE U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194492