Fićurin, L. (2021). Ponašanje mladih hrvatskih potrošača u online kupnji (Specijalistički diplomski stručni). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:107882
Fićurin, Lorena. "Ponašanje mladih hrvatskih potrošača u online kupnji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:107882
Fićurin, Lorena. "Ponašanje mladih hrvatskih potrošača u online kupnji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:107882
Fićurin, L. (2021). 'Ponašanje mladih hrvatskih potrošača u online kupnji', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:107882
Fićurin L. Ponašanje mladih hrvatskih potrošača u online kupnji [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:107882
L. Fićurin, "Ponašanje mladih hrvatskih potrošača u online kupnji", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:107882