Pristup korisnicima matične ustanove
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA
Veleučilište u Rijeci
Prometni odjel
Kontuš Staraj, J. (2016). ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379
Kontuš Staraj, Jelena. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379
Kontuš Staraj, Jelena. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379
Kontuš Staraj, J. (2016). 'ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 01.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379
Kontuš Staraj J. ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 01.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379
J. Kontuš Staraj, "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.