završni rad
UTJECAJ MARKETINGA NA AUTOINDUSTRIJU

Vedran Koraca (2018)
Veleučilište u Rijeci
Prometni odjel
Citirajte ovaj rad...

Koraca, V. (2018). UTJECAJ MARKETINGA NA AUTOINDUSTRIJU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:255233

Koraca, Vedran. "UTJECAJ MARKETINGA NA AUTOINDUSTRIJU." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:255233

Koraca, Vedran. "UTJECAJ MARKETINGA NA AUTOINDUSTRIJU." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:255233

Koraca, V. (2018). 'UTJECAJ MARKETINGA NA AUTOINDUSTRIJU', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 24.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:255233

Koraca V. UTJECAJ MARKETINGA NA AUTOINDUSTRIJU [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2018 [pristupljeno 24.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:255233

V. Koraca, "UTJECAJ MARKETINGA NA AUTOINDUSTRIJU", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:255233