Koraca, V. (2018). UTJECAJ MARKETINGA NA AUTOINDUSTRIJU (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:255233
Koraca, Vedran. "UTJECAJ MARKETINGA NA AUTOINDUSTRIJU." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:255233
Koraca, Vedran. "UTJECAJ MARKETINGA NA AUTOINDUSTRIJU." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:255233
Koraca, V. (2018). 'UTJECAJ MARKETINGA NA AUTOINDUSTRIJU', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 16.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:255233
Koraca V. UTJECAJ MARKETINGA NA AUTOINDUSTRIJU [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2018 [pristupljeno 16.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:255233
V. Koraca, "UTJECAJ MARKETINGA NA AUTOINDUSTRIJU", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:255233