završni rad
MARKETINŠKE AKTIVNOSTI PODUZEĆA JADRANKA HOTELI D. O. O.

Sanja Rugaš (2015)
Veleučilište u Rijeci
Citirajte ovaj rad...

Rugaš, S. (2015). MARKETINŠKE AKTIVNOSTI PODUZEĆA JADRANKA HOTELI D. O. O. (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618506

Rugaš, Sanja. "MARKETINŠKE AKTIVNOSTI PODUZEĆA JADRANKA HOTELI D. O. O.." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618506

Rugaš, Sanja. "MARKETINŠKE AKTIVNOSTI PODUZEĆA JADRANKA HOTELI D. O. O.." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618506

Rugaš, S. (2015). 'MARKETINŠKE AKTIVNOSTI PODUZEĆA JADRANKA HOTELI D. O. O.', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 26.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618506

Rugaš S. MARKETINŠKE AKTIVNOSTI PODUZEĆA JADRANKA HOTELI D. O. O. [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2015 [pristupljeno 26.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618506

S. Rugaš, "MARKETINŠKE AKTIVNOSTI PODUZEĆA JADRANKA HOTELI D. O. O.", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618506