Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.

Božana Savić (2017)
Veleučilište u Rijeci
Citirajte ovaj rad

Savić, B. (2017). Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o. (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126

Savić, Božana. "Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126

Savić, Božana. "Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126

Savić, B. (2017). 'Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 18.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126

Savić B. Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o. [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 18.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126

B. Savić, "Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126