Savić, B. (2017). Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o. (Specijalistički diplomski stručni). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126
Savić, Božana. "Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126
Savić, Božana. "Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126
Savić, B. (2017). 'Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 29.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126
Savić B. Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o. [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 29.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126
B. Savić, "Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126