Gallopeni, V. (2019). Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj (Specijalistički diplomski stručni). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
Gallopeni, Valon. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
Gallopeni, Valon. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
Gallopeni, V. (2019). 'Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 16.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
Gallopeni V. Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 16.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
V. Gallopeni, "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682