Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA

Damir Dembić (2016)
Veleučilište u Rijeci
Prometni odjel
Citirajte ovaj rad

Dembić, D. (2016). ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić, Damir. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić, Damir. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić, D. (2016). 'ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 10.04.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić D. ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 10.04.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

D. Dembić, "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.