Medica, J. (2021). UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA (Specijalistički diplomski stručni). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699
Medica, Jelena. "UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699
Medica, Jelena. "UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699
Medica, J. (2021). 'UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699
Medica J. UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699
J. Medica, "UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699