završni rad
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA

Jelena Kontuš Staraj (2016)
Veleučilište u Rijeci
Prometni odjel
Citirajte ovaj rad...

Kontuš Staraj, J. (2016). ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379

Kontuš Staraj, Jelena. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379

Kontuš Staraj, Jelena. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379

Kontuš Staraj, J. (2016). 'ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 15.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379

Kontuš Staraj J. ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 15.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379

J. Kontuš Staraj, "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379