Veleučilište u Rijeci Poslovni odjel Poslovni odjel, Odsjek Rijeka
Citirajte ovaj rad
Božičević, V. (2016). POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA (Specijalistički diplomski stručni). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848
Božičević, Vedran. "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848
Božičević, Vedran. "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848
Božičević, V. (2016). 'POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848
Božičević V. POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848
V. Božičević, "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848