prikaz prve stranice dokumenta ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH  USLUGA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA

Prizmić, Tina
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Prizmić, T. (2017). ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085

Prizmić, Tina. "ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085

Prizmić, Tina. "ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085

Prizmić, T. (2017). 'ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085

Prizmić T. ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085

T. Prizmić, "ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.