Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA

Tina Prizmić (2017)
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad

Prizmić, T. (2017). ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085

Prizmić, Tina. "ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085

Prizmić, Tina. "ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085

Prizmić, T. (2017). 'ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 14.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085

Prizmić T. ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 14.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085

T. Prizmić, "ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH USLUGA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085