Pristup korisnicima matične ustanove
ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH
USLUGA
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel
Prizmić, T. (2017). ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH
USLUGA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085
Prizmić, Tina. "ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH
USLUGA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085
Prizmić, Tina. "ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH
USLUGA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085
Prizmić, T. (2017). 'ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH
USLUGA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085
Prizmić T. ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH
USLUGA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085
T. Prizmić, "ZADOVOLJSTVO GOSTIJU KVALITETOM HOTELSKIH
USLUGA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:095085
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.