prikaz prve stranice dokumenta PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD  AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001

Perković, Bernarda (2017)
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Perković, B. (2017). PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001 (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635

Perković, Bernarda. "PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635

Perković, Bernarda. "PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635

Perković, B. (2017). 'PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 05.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635

Perković B. PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001 [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 05.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635

B. Perković, "PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.