Pristup korisnicima matične ustanove
PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD
AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel
Perković, B. (2017). PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD
AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001 (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635
Perković, Bernarda. "PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD
AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635
Perković, Bernarda. "PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD
AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635
Perković, B. (2017). 'PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD
AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635
Perković B. PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD
AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001 [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635
B. Perković, "PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD
AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.